Selecteer een pagina

Belang van Topical Authority, Dekking, en Contextuele Hiërarchie voor SEO: Van 0 naar 128.000 in 123 dagen en 12.000 organische klikken per dag

In deze SEO Case Study wordt het gebruik van Contextuele en Conceptuele Hiërarchieën samen met Topical Graphs om aan elke macro en micro Zoek Intentie binnen een Semantisch Zoek Netwerk te voldoen getoond aan de hand van vooral een echte SEO Case Study. Deze SEO Case Study omvat vier verschillende SEO succesverhalen en projecten. Het belangrijkste SEO Project heeft het resultaat van 0 tot 128.000 Organisch Verkeer in 123 dagen en 12.000 Organische Kliks per dag in 162 dagen.

Dit artikel bevat zeer en geavanceerde SEO Terminologie, Theorieën, en Concepten. Ook bevat het een Uitvoerige Samenvatting. Je ziet de achtergronden van de vier SEO Projecten en de consequente SEO resultaten van dezelfde methodiek hieronder.

Als je wilt, kun je een kortere samenvatting lezen met alleen actie punten, die op OnCrawl gepubliceerd is en vooral gericht is op het Tweede Site’s SEO Project.

Hieronder zie je de laatste 28 Dagen Vergelijking vanaf 27 november, Google Search Console.

SEO Case Study
Dit Google Search Console screenshot is genomen op 5 december, zaterdag als Laatste 28 Dagen Vergelijking. Dit screenshot is genomen op 27 november.

Hieronder zie je de Laatste 28 Dagen vergelijking van de 29e dag van december.

SEO Case Study Organic Traffic Comparison
Elke maand is het verkeer verdubbeld, en de laatste maand is het verdrievoudigd.

Hieronder zie je de vergelijking van de laatste 28 dagen vanaf de 29ste dag van januari.

SEO Case Study Organic Traffic Comparison
En, dit is de laatste 28 Dagen Vergelijking tot nu toe.

Hieronder zie je de laatste 6 maanden grafiek uit Google Search Console.

SEO Case Study Organische Verkeerstoename
Algemeen beeld van SEO Journey. Op 14, 15 en 17 november heeft Google twee kleine Google Updates uitgevoerd. Globaal is de hoeveelheid featured snippet met 2.5% verminderd. Slechts 1-3 rangschikkingen veranderden. Ook was er op dezelfde dag een server crash. En, we verloren alle featured snippets, in 1 dag. De tweede daling op de grafiek voor de SEO Case Study Site’s Google Search Console Screenshot was veroorzaakt door Google’s January 2020 Broad Core Algorithm Update. Topical Authority

Mijn hoofddoel met dit SEO Project is eigenlijk 1 Miljoen Organische Sessie in 12 Maanden. Maar, ik weet niet zeker of me dat zal lukken na het verlies van deze twee kleine Google Updates die uitsluitend gericht zijn op Featured Snippets en eventueel komende Passage Indexing (Ranking).

Hieronder zie je nog een schermafbeelding van 6 december 2020, 2 dagen na de december Core Algorithm Update.

SEO Succesverhaal
Zoals je ziet, heb ik met consequent handelen het meeste van het verloren verkeer teruggewonnen.

>

We laten zien hoe Google de Mogelijkheid van Tevredenheid van de Gebruiker na een klik probeert te zien en hoe een URL meer gezaghebbend en bevredigend kan zijn voor de gebruikers en Google’s algoritme in termen van de informatie en functie die hij bevat.

Hieronder zie je de grafiek voor heel november, 2020. Topical Authority

SEO Case StudyNovember 2020 Organisch Verkeer Vergelijking voor de SEO Case Study.

Hieronder zie je het Organisch Verkeersrapport van december 2020 uit Google Search Console. Topical Authority

SEO Case Study Trafic ComparisonDecember 2020 Organisch Verkeer Situatie. Je kunt zien dat er voor elke maand een toename is van rond de 100% of zelfs meer.

Op dit punt weet ik dat jullie allemaal dezelfde vraag in je hoofd hebben. Normaal gesproken zou ik de naam van de website niet geven, want het doel van het project is 1 Miljoen Organische Sessies Per Maand en dit SEO Project blijft nog steeds groeien. Maar ik kreeg “zoals altijd” redelijk commentaar van Elias Dabbas, die ik als een mentor zie.

SEMRush Organic Search SEO Case Study
Je ziet de snelle verkeerstoename van SEMRush’s Organic Search Sensors voor de “First Site”

Daarom verklaar ik de naam van het domein. Belangrijker is dat “Meest Prestigieuze SEO Crawler: OnCrawl Review ”, Google Search Console gegevens van het relevante domein, en alle Technische SEO analyses verschijnen, kun je bekijken. Je ziet dus dat ik met een website met veel fouten alleen relevant succes heb bereikt met “Semantic SEO” en SEO Theorieën/Patenten.

De website (Eerste Site) heet “Getwordly.com”. Als je het bekijkt, zoals ik tijdens het artikel zei en uitlegde, is al het Organische Verkeer Groei succes alleen geboren uit SEO Theorieën en Semantische SEO, niet uit Technische SEO, Pagespeed Optimalisatie of Merkkracht of Geavanceerde Layout vormgeving.

Inhoud hide

Interessante Verschommelingen en Culturele Verschillen voor de Laatste Website:

De laatste en Vierde Website is alleen voor de Arabische Landen. En, geloof ik, dankzij de Culturele Verschillen zien we meer “precieze” en “concrete” schommelingen in de Organisch Verkeer Grafieken, want alle “onderste punten” van de Organisch Verkeer Grafiek komen over op de “vrijdag”. En, je ziet ook dat, omdat we in “Vrijdag” geen “Zoekvraag” en “Zoekgedrag” hebben, we ook “Gemiddelde Positie” verliezen. Als de Zoekvraag toeneemt, neemt ook onze Gemiddelde Positie toe.

Dit is in overeenstemming met ons “Azerbeidzjan” voorbeeld. Als je website niet genoeg historische gegevens en merkkracht heeft, of als je veel ontbrekende Technische SEO, Pagespeed en Layout verbeteringen hebt, kunnen dit soort wissels je meer beïnvloeden. Hieronder zie je de grafiek voor de laatste 6 maanden.

SEO Case Study Grafiek met Schommelingen
De onderste punten in de grafiek zijn “Vrijdagen”. Omdat, dit een Arabische site is, is dit een normale schommeling.

En, dit is de laatste 3 maanden vergelijking van de Vierde site.

SEO Case Study Example
Je ziet dat we weer bijna 100% Groei hebben verworven.

Na het tonen van alle resultaten van hetzelfde SEO Project met 4 verschillende formaten voor de vier verschillende geografische gebieden en doelmarkt, is de achtergrond van deze SEO Cases duidelijk te zien.

Achtergronden van de SEO Case-Study: Geen Ontwerp, Geen Snelheid, Geen Technische SEO, Geen On-Page Optimalisatie, Geen Interne Links, Geen Gezonde Server, Geen Site-brede Navigatie

Tijdens deze SEO Case Study worden Technische SEO, On-Page Optimalisatie, Webpagina Laadtijd Optimalisatie en Branding niet uitgevoerd of geïmplementeerd, zodat we alleen de kracht van de Topical Graphs en Kennisdomein Dekking effecten konden zien bij een gegeven zoekopdracht en zoekintentiegroep.

Google Search Console Dekkingsgegevens Topical Authority
Gecrawled – Momenteel niet geïndexeerd…

En, toen ik de SEO Case Study voltooide, had ik 346 webpagina’s die wachten om geïndexeerd te worden, dus je kunt het negatieve effect zien van gebrekkige technische SEO.

Ook worden termen en theorieën uit de Google Patenten uitgelegd, samen met het negatieve effect van gebrek aan Technische SEO en andere afwezige methodologieën in dit SEO Project, zodat de waarde van “actionable” informatie uit de Google Patenten beter gezien kan worden binnen Topical Authority.

Bijvoorbeeld, deze website is een meertalige website voor drie verschillende talen, maar de eerste 60 dagen gebruikte ik niet eens de “hreflang” tag. En, ik laat zien wat het “PageRank, Relevantie en Topical Authority Sharing effect” van hreflang tags is met het resultaat dat ontstaat nadat ik ze toevoeg.